29. toukokuuta 2011

Kotona

Olin etukäteen kuvitellut, että bloggaaminen tapahtuisi vähän kuin itsekseen. Oikeasti olen nyt huomannut, ettei minulla olekaan mitään sanottavaa :-) Niinpä näytän teille muutaman kuvan kodistamme. Olemme asuneet tällä paikalla kohta kuusi vuotta, pisin aika mitä olemme asuneet missään kodissamme. Tämä on siis Koti. Ostimme talon uutena, melkein valmiina.  Teimme heti alkuun melko suuren remontin. Vaihdoimme mm. valmiin keittiön kalusteet ja laitteet oman maumme mukaisiksi. Myös seinä- ja kattopinnat käsiteltiin.

Tervetuloa siis meille!


 Kuvien lataaminen ei ollutkaan mikään nopea homma - liekö sitten vika lataajassa, laitteissa vai missä. Tässä kuitenkin muutama otos meiltä. En ole käsitellyt kuvia mitenkään, joten laatu ei ole mikään kummonen. Älkää antako sen haitata! Kuvat on kotimme alakerrasta, yläkerrassa on lasten olkkari ja lastenhuoneet sekä kylppäri. Sieltä kuvia joskus myöhemmin.







Viime viikonloppuna innostuimme istutuspuuhiin, muutama omppopuu, kirsikka- ja päärynäpuut, muutama timanttituija ja koristeomenapuu löysivät omat paikkansa. En ole mikään superinnokas puutarhaihminen, siksipä pihasta on yritetty tehdä mahdollisimman helppohoitoinen. Kenties tulette kuvavierailulle pihallemme joku toinen kerta :-)

4 kommenttia:

  1. Näyttää aivan upealta! Minä olen tosi huono kirjoittamaan tekstiä blogiini ja annan mielummin kuvien puhua puolestaan. Tykkään myös toisten blogeissa katsella kuvia ja bongasin teiltä monta sellaista juttua joista itsekkin haaveilen.

    VastaaPoista
  2. Hei Amalia. Kaunis koti teillä. Ei blogissa aina tarvitse niin kauheasti kirjoittaakaan, niin kuin Hannakin tuossa yllä sanoi, kuvat puhuvat usein puolestaan. Kiva blogi sinulla, tänne taidan tupsahtaa toistekin ;-)

    VastaaPoista
  3. Voi, teillä on tosi kaunista ja selkeää! Tykkään! :) Mä olen huomannut että bloggaamisessa on kautensa. Välillä tulee postaus joka päivä ja joskus kerran viikossa. Jostain sitä asiaakin sitten löytyy, mä alussa ajattelin kirjoittaa enemmän sisustusblogia mutta huomasin kirjoittelevani vähän kaikesta, lähinnä omista ajatuksista ja siitä on tullut kyllä tosi rakas harrastus! Mulla on kohta vuosi bloggailua takana.

    VastaaPoista